Nejúčinnější pohanková dieta: jak zhubnout za 3 dny

Pohanka vstoupila do jídelníčku ruského člověka tak dávno a zaujala tam jedno z nejčestnějších míst, že všichni už dávno zapomněli, odkud se v našich končinách vzala. Mezitím je tento produkt v zámoří a podnikaví Řekové ho přivezli na Kyjevskou Rus, po které byla obilovina pojmenována. Dnes ho má v kuchyni snad každá hospodyňka – cereálie se v něm snadno a rychle uvaří a chutně a zdravě se jí. Není tedy nadarmo, že pohanková dieta na 3 dny je považována za jeden z nejjednodušších, nejnákladnějších, ale zároveň účinných způsobů, jak se vypořádat s 3-4 kilogramy navíc.

Pohanková dieta pro rychlé hubnutí je nejvhodnější – tělo přijímá živiny spalováním vlastních tukových zásob. Zdroj: Flickr (Melissa)

Jezte a hubněte: jaké je tajemství pohankové diety?

Hlavním rozdílem mezi pohankovou dietou na 3 dny a jinými rigidními monodiety je minimum stresu a maximální přínos pro tělo. Navzdory skutečnosti, že všechny potravinářské výrobky jsou vyloučeny ze stravy, kromě této obiloviny, člověk nadále dostává téměř všechny potřebné vitamíny a minerály:

  • železo;
  • jod;
  • draslík;
  • fosfor;
  • zinek;
  • bór a další.

To znamená, že ve snaze o hubený pas nebudete muset obětovat stav svých vlasů, zubů, pokožky a nehtů. Zhubnout, ale zároveň zůstat zdravý, energický a plný energie je při třídenní pohankové dietě docela reálné. Je to proto, že 100 gramů kaše obsahuje až 335 kalorií – to stačí k nabití těla energií a pokračování v aktivním životním stylu.

Vyvstává logická otázka: jak rychle zhubnout na pohance a je to možné? Odpověď spočívá ve schopnosti pohanky urychlovat metabolické procesy. Skládá se z lehce stravitelných sacharidů, které se neukládají v tělesném tuku. Ukazuje se, že pohanková dieta pro rychlé hubnutí je nejvhodnější – tělo přijímá živiny spalováním vlastních tukových zásob. Neexistuje žádný pocit hladu, hněvu nebo podráždění. Kromě toho pohanka obsahuje rostlinné bílkoviny, které mohou být po určitou dobu nahrazeny zvířaty. To znamená, že milovníkům masa a ryb nepřijdou tři dny na pohanku příliš přísné.

To je zajímavé! Pohanka se nebojí plevele, proto se při jejím pěstování nepoužívají žádné chemikálie ani pesticidy. Proto je pohanka zcela přírodní produkt.

Pohanková dieta po dobu 3 dnů jako celek je pro tělo opravdu užitečná a umožňuje vám nejen ztratit pár kilo navíc, ale také zlepšit fungování kardiovaskulárního systému, posílit imunitní systém a také vyčistit gastrointestinální trakt před škodlivými akumulacemi toxinů a toxických látek.

3 dny na pohance: co je možné a co ne?

Aby dieta přinesla pozitivní výsledky, je důležité dodržovat některá pravidla. Nejdůležitější je správně uvařit kaši. Zdálo by se, co je jednodušší – vařit pohanku? Ale standardní způsob pro dietní jídlo není vhodný. Aby si obiloviny zachovaly maximum živin a vitamínů, musí být připraveny následovně:

  1. Sklenici pohanky vypláchněte studenou vodou.
  2. Nasypte čisté cereálie do malého hrnce a zalijte dvěma sklenicemi vroucí vody.
  3. Pevně ​​zabalte do ručníku a nechte vyluhovat.

Pokud to uděláte před spaním, pak budete mít ráno zdravou, uspokojivou a hlavně dietní snídani připravenou! Který vám však následující 3 dny naservíruje jak oběd, tak večeři. Taková monotónnost se může zdát příliš nudná i pro ty, kteří opravdu milují pohankovou kaši. Proto může být strava mírně zředěna:

  • slabá káva nebo zelený čaj;
  • zeleninová šťáva (rajčata, dýně, řepa);
  • sklenice kefíru;
  • jablko
  • oranžový;
  • grapefruit;
  • hrst sušeného ovoce.

Pokud je suchá pohanka zcela nesnesitelná, můžete si udělat cibulový dresink. Chcete-li to provést, vezměte jednu malou cibuli, nakrájejte ji na poloviční kroužky a smažte dozlatova v rostlinném oleji. Odborníci na výživu také doporučují vypít nalačno sklenici teplé vody s lžičkou medu – pomůže to zahnat hlad a pozitivně ovlivní trávicí trakt jako celek.

Důležité! Nezapomínejte pít vodu – alespoň 2 litry denně.

Pár slov o omezeních během třídenní pohankové diety:

  • nepřidávejte cukr do čaje, kávy nebo kefíru;
  • nic nesolte;
  • jakékoli občerstvení po 18.00:XNUMX je tabu.

Kdo nadělá z pohankové diety více škody než užitku

Pohanková dieta pro rychlé hubnutí je velmi účinná, ale velmi přísná. Proto je důležité pochopit, že takový experiment může být úspěšný pouze pro zcela zdravého člověka. Pro ty, kteří trpí exacerbacemi některých chronických onemocnění, to může být při takto omezené stravě velmi špatné. Zejména se to týká:

  • diabetiků;
  • hypertenzní pacienti;
  • vředy;
  • těhotné a kojící matky.

A přestože ani těhotenství, ani kojení není nemoc sama o sobě, přesto je pro ženy v tak zásadním období lepší pečovat o zdraví dítěte, které do značné míry závisí na plnohodnotné a vyvážené výživě matky.

Dalším nebezpečným momentem je třídenní abstinence od soli a cukru. To nemusí být tak jednoduché, jak se na první pohled zdá. Nedostatek soli může způsobit bolesti hlavy, nedostatek cukru a v důsledku toho snížení hladiny glukózy negativně ovlivňuje funkci mozku. Pokud je tedy na nose důležitá událost, která vyžaduje maximální koncentraci pozornosti a zvýšenou mozkovou aktivitu, odložte dietu na později. Termíny, zodpovědné pracovní projekty a sezení nejsou nejlepší dobou pro expresní hubnutí.

Pohanková dieta pro rychlé hubnutí je jen ten vzácný případ, kdy jsou recenze žen, které tuto dietu zažily na sobě, a názory odborníků na výživu jednomyslné. Zdroj: Flickr (Egor_Mandrowskij)

Správný návrat k obvyklé stravě

Žádná dieta, včetně pohankové, nemůže náhle skončit slavnostním pojídáním koláčů a perníků. Musíte se dostat ze stavu askeze postupně. V tomto ohledu platí zlaté pravidlo: odchod z diety by měl trvat přesně tak dlouho, jak trvala samotná dieta.

Pokud tedy počet denních kilokalorií během diety kolísal kolem 600, pak byste se následující tři dny měli snažit od tohoto čísla neodchýlit daleko. Množství jídla musíte zvyšovat postupně, počínaje lehce stravitelnými potravinami. K tomu se nejlépe hodí ovoce, zelenina a obiloviny.

Důležité! Chcete-li si po dietě udržet normální váhu, zvykněte si sledovat kalorie. Když napočítáte 1500 (v průměru), je načase srovnat se s jídlem pro dnešek.

Pohanková dieta na 3 dny: recenze osobních zkušeností

„Inspirován zkušeností kamarádky jsem 3 dny poctivě jedl jednu pohanku, pil minerálku a čaj bez cukru. Nemůžu říct, že bych nějak výrazně zhubla. Stačilo 1,5 kg a žaludek se trochu rozfoukal. Obecně to bylo jednodušší, závažnost pominula. Jako dny vykládky radím.

„Vyzkoušel jsem spoustu diet, tahle je moje oblíbená. Za prvé, protože neexistuje neustálá touha jíst. Pokud jíte pohanku 3x denně, opravdu se nechcete přejídat. Za druhé, výsledek je vždy na obličeji: nikdy se mi nepodařilo zhubnout 3 kg za 3 dny, ale vždy 1,5-2 zbyly. Na pohance vydržím sedět týdny, ale pak už začínám experimentovat se zeleninovými hranolky a omáčky.

„Třídenní pohanková dieta pro mě nebyla jednoduchá. Pokud pohanku vaříte správně, to znamená, že ji zalijete vroucí vodou a necháte pár hodin odstát, pak vyjde suchá a tuhá, takže je potřeba více času. Jíst to ráno, odpoledne a večer po tři dny pro mě byla opravdová zkouška. Ale stálo to za to. Bunda se uvolnila, kolegové okamžitě zaznamenali. Můj výsledek je mínus 4 kg.“

Pohanková dieta pro rychlé hubnutí je jen ten vzácný případ, kdy jsou recenze žen, které tuto dietu zažily na sobě, a názory odborníků na výživu jednomyslné. Pro zdravé lidi je to obohacující zkušenost, kterou je třeba pravidelně řešit, aby se tělo očistilo od trosek, přebytečných tekutin, pocitů tíhy a pár centimetrů tělesného tuku.

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: