Smoothie z černého rybízu s medem

Rybízová dietní smoothies zrychlují metabolismus a po jejich vypití se cítíme ještě dlouho sytí.

  • Z červeného rybízu
  • Meruňka a červený rybíz
  • Výživné smoothie z černého rybízu s ovesnými vločkami
  • Chlazené s rybízem a medem
  • Černý rybíz s mlékem
  • Vrstvené se špenátem, zelím a červeným rybízem
  • Jogurt s červeným rybízem a bílou čokoládou
  • Veganský, červený a černý rybíz
  • Červené zelí a červený rybíz
  • Zelená, s černým rybízem
  • Z červeného rybízu, s banánem a šťávou z aloe
  • Otázky a odpovědi

Rybíz je bohatý na pektin, dietní vlákninu, která pomáhá čistit tělo od toxinů a zvyšuje pocit sytosti. Kromě toho obsahují obrovské množství vitamínů a minerálů, zejména vitamín C a kyselinu listovou, a jsou také velmi nízkokalorické.

Polotekutá forma vám umožňuje používat produkt ve velkém množství a široká škála receptů vám umožňuje připravit nápoj pro každý vkus.

Z červeného rybízu

Jedna z nejběžnějších odrůd rybízového smoothie. Banán zvyšuje energetickou hodnotu koktejlu a dodává mu chuť, agávový sirup jej mírně oslazuje.

Do svého dietního nápoje můžete přidat také otruby, ovesné vločky nebo lněné semínko. Bylinné doplňky mají minimální obsah kalorií, ale výrazně zlepšují hodnotu pro tělo.

z červeného rybízu

Příprava:

  1. Banán oloupeme a nakrájíme, dáme do mixéru.
  2. Pokud použijete čerstvé bobule, pak rybíz opláchněte pod tekoucí vodou a oloupejte stonky.
  3. Nalijte bobule a banán s jogurtem a šlehejte v mixéru, dokud nejsou všechny ingredience smíchány do hladka.
  4. Hotové smoothie pokapeme agávovým sirupem a navrch posypeme lesním ovocem.
  • snadnost přípravy
  • nízký obsah kalorií

Meruňka a červený rybíz

Jednoduché a lahodné smoothie z meruněk a červeného rybízu je jedním z nejlepších letních koktejlů. Tento recept používá med, ale můžete použít jakékoli jiné sladidlo. Také vanilka dokonale zvýrazní chuť koktejlu, proto se doporučuje použít pravý vanilkový cukr.

smoothie z meruněk a červeného rybízu

Ingredience (na 1 porci)
Marhule 3 kus.
Červený rybíz (po vyčištění) 100 gr.
Přírodní jogurt 350 gr.
Zlato 1 lžíce
Vanilkový cukr (volitelně) Čajová lžička 1

Doporučit podle tématu

Příprava:

  1. Ovoce a bobule omyjte. Meruňky zbavíme pecky a rybízu stopky.
  2. Vložte meruňky, jogurt, med a cukr do mixéru. Míchat.
  3. Přidejte bobule a mixujte na minimální rychlost, aby se semínka hořkého rybízu nesmíchala s dužinou.
  4. Ihned podávejte nebo chlaďte. Ale je lepší použít už vychlazený jogurt, meruňky a bobule přímo z lednice.
  • sladký a osvěžující nápoj
  • poměrně vysoký obsah kalorií

Výživné smoothie z černého rybízu s ovesnými vločkami

Velmi sytá (díky ovesným vločkám) a výživná snídaně, která je velmi dobrá na trénink. Má relativně nízký obsah kalorií a může fungovat jako doplněk stravy. Ovesné vločky, vařené nebo zalité vroucí vodou, uvolňují energii rychleji.

Namáčení ovsa ve vodě po dobu alespoň 10 minut zajistí snížení kyseliny fytové, která blokuje vstřebávání určitých živin.

smoothie s rybízem a ovesnými vločkami

Příprava:

  1. Nasypte 0,5 hrnku ovesných vloček a nechte 5-10 minut nabobtnat.
  2. Černý rybíz opláchněte a důkladně rozdrťte mixérem s vodou.
  3. Hmotu bobulí propasírujte přes jemný cedník, aby se oddělila od semínek a slupky. Ale já ne.
  4. V mixéru rozmixujeme ovesné vločky s oloupaným banánem.
  5. Přidáme rybízové ​​pyré a důkladně promícháme.
  6. Nalijte do sklenice a podávejte i se lžící, smoothie je velmi husté.
  • vysoká energetická hodnota
  • namáčení ovesných vloček trvá

Chlazené s rybízem a medem

Tento recept je ideální pro horké letní dny a jako osvěžující svačina po produktivním tréninku.

rybízové ​​smoothie

Příprava:

  1. Ovoce a bobule by měly být oloupány, dobře omyty a ochlazeny v chladničce, je ještě lepší trochu zmrazit. Pokud je banán malý, vezměte 2 kusy.
  2. Vložte bobule, nakrájený banán, med, mátu a jogurt do mixéru.
  3. Zapněte mixér na maximální rychlost a ingredience vyšlehejte do krémova. Pokud jsou bobule zmrzlé, doporučuji přidat trochu vody.
  4. Přidejte kostky ledu a znovu prošlehejte. Led přidejte pouze v případě, že je bobule čerstvé. Pokud je bobule zmrazeno, není to nutné.
  5. Takto připravené smoothie podáváme v hrnku, ozdobené čerstvým rybízem a lístky máty.
  • osvěžující, chladivý a nízkokalorický pokrm
  • prostě úžasná barva
  • ve smoothie bude velké množství malých semínek z bobule

Černý rybíz s mlékem

Pokud už je léto za námi a vy stále chcete osvěžující jahodové smoothie, nemusíte se omezovat. Zmrazené bobule jsou levnější než čerstvé, jsou dostupné po celý rok a je z nich skvělý koktejl. Černý rybíz v mléčném koktejlu. Tento podzimní drink vás vrátí do červnové nálady a je také skvělým zdrojem sacharidů (přes banány).

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: